VHODNÝ PARTNER K NAŠEMU PODNIKÁNÍ

 

 

Jak to již ve světě podnikání bývá, jsme častokrát odkázáni na pomoc druhých.

V mnoha případech jsme v rámci našeho podnikání doslova závislí na ostatních. Zcela jistě bude stačit, když se pobavíme například o dopravě, výrobě či nabízené službě. Náš nasmlouvaný dopravce bohužel nestihl doručit zboží zákazníkovi. Jediný náš dodavatel byl nucen pozastavit nečekaně svoji výrobu. Před vykonáním dohodnuté služby nám specialista nečekaně odřekl. S dalšími a dalšími možnými scénáři v podnikání se můžeme potkat skoro každou chvíli. Tak jako tak, jedná se o selhání našeho obchodního partnera v podnikání. Jak ale v těchto případech dokážeme obstát bez ztráty důvěry, špatného obrazu naší značky či snížení kvality u našeho produktu?

Na výběr máme vždy hned z několika možností a alternativ, která nám zajistí plynulý chod našeho podnikání i při takovýchto okolnostech. Zajistit si náhradní dopravu, dohodnout se s jiným specialistou, využít dočasně konkurenční výrobek a zároveň vše vyřídit v dostatečně krátkém čase tak, aby byl náš zákazník spokojen. Tyto tzv. neočekáváné okolnosti v podnikání, by se měly řešit daleko dříve dopředu, než k nim vůbec může dojít. Minimálně tedy takový časový interval dopředu, jak nám trvá samotný proces obsloužení zákazníka. Děláme-li vše zakázkově a na míru, počítáme od úplného počátku zaslání objednávky, až po doručení produktu či vykonání služby zákazníkovi. Při řešení těchto potíží v době, kdy již zákazník očekává svůj objednaný produkt či službu, nás zcela jistě vyjde celý proces výrazně finančně dráž.

V daném okamžiku nám jde totiž také o čas, který bychom měli věnovat výběru vhodné náhrady za vypadnutí našeho dosavadního obchodního partnera. V takovém případě jsme nuceni výběr urychlit a zaplatit jakoukoli navrženou částku prozatímnímu partnerovi. O to více se částka může navyšovat, čím méně času jsme schopni k nápravě vzniklé okolnosti obchodnímu partnerovi poskytnout. Navíc ani zde ještě nemáme žádnou jistotu, že námi narychlo vybraný partner, bude o to spolehlivější než ten předchozí a my nebudeme nuceni celý proces opakovat. Jak jsme již v našem článku zmínili, tím nejvhodnějším řešením je mít „náhradního“ obchodního partnera zajištěného daleko dříve, než vůbec samotná objednávka od našeho zákazníka vznikne.

Naší myšlenkou by nemělo být zajistit si „náhradní“ obchodní partnery, ale využívat jich daleko více a to pravidelně. Dokážeme si je vybrat bez časové tísně a máme na výběr hned z několika možností. Můžeme si postupně prověřit jejich spolehlivost, ušetřit vložené finanční náklady a také jejich kvality. S více partnery dokonce dokážeme vytvořit i menší konkurenční prostředí, kdy můžeme klást důraz buď na cenu, případně na termíny plnění. Nebojme se tedy obrátit na více potenciálních obchodních partnerů. Vždy si minimálně ověříme, jak si na tom stojí jejich konkurence na trhu a získáme ty nejvýhodnější podmínky pro nás.

Ať už se ocitneme v situaci selhání obchodního partnera, nebo se vydáme klidnou cestou poptání několika dalších, nebojme se při hledání správné cesty oslovit firmu přímo z branže. Jako Avarita BMC dokážeme využít potenciál na trhu a propojit spolupráci našich klientů se skutečnými obchodními partnery. Vyhledáváme obchodní příležitosti, vytváříme dlouhodobé spolupráce a podporujeme podnikání našich klientů. Nezapomínejme totiž také na to, že každý z nás se jednou dostane do nelehké situace, se kterou si sám nebude moci poradit.

 

„Uprostřed každého problému se nachází příležitost.“
~Albert Einstein

Avarita-partner

    Zlaté avarití stránky

    Spoj se s námi

    Nečekejte na zázrak, zavolejte nám hned! Společně se podíváme, co Vás trápí a vymyslíme super řešení.

    Pobočky

    Výstavní 2224/8, 709 00 Ostrava

    Telefon

    +420 733 310 194

    Instagram

    avarita.cz

    Youtube

    Avarita

    WhatsApp

    +420 733 310 194