PODNIKÁNÍ V DNEŠNÍ DOBĚ

 

 

Jak vést správně své podnikání? Jak vést správně svůj podnik v době krize?

Mezi nejčastější otázky menších podnikatelů, živnostníků, ale i těch, kteří stále uvažují nad tím, zda se v profesním životě zcela osamostatní patří, jak mohou bojovat s konkurencí, velkými podniky a v dnešní době také s probíhající krizí.

Základním rozdílem mezi celkovým úspěchem a začátkem, udržením plnění své vize společnosti, není jenom o velkých investicích a hledání díry na trhu. Samozřejmě nikdo z nás nebude namítat, že to není jednodušší mít dostatek finančních prostředků pro založení či udržení svého profesního cíle. Nemusíme vynakládat velké sumy za mediální kampaně, přeplácet „rádce“ ze světa obchodu a doufat v nezáporný výsledek. Avšak vždy můžeme vytěžit i z mála něco, co dokáže naše podnikání nakopnout.

Můžeme si projít životním příkladem. Řekněme, že paní Nováková vlastní již třicet let menší obchůdek s potravinami. Za tuto dobu se posunul svět svým směrem kupředu a paní Nováková musí bojovat v dnešní době s návalem velkých řetězců a cenovou politikou, kterou nemůže konkurovat. Náklady velkých obchodů na marketingové strategie jdou kolikrát do milionů korun měsíčně, zaměstnávají ty nejlepší specialisty a určují vlastní trendy. Jak může paní Nováková se svým obchůdkem dále přežít a nepoložit své podnikání?

Zcela určitě je důležité umět si říct, jak s danou situací správně bojovat. Především vynakládat své finanční prostředky účelově. Jít s moderní dobou on-line světa, přizpůsobit se překážkám a hrozbám Vašeho podnikání. Cílem, kterým chcete Vy samotní jít a zároveň tak, aby Vás to nezruinovalo a lidé o Vás věděli. Proč nakupovat předražené zboží, když mohu ušetřit každou korunu za stejně kvalitní. A především na závěr, proč investovat tolik času do něčeho, z čeho nám obchod nepokvete. A přece jak se říká, „čas je to nejdražší, co v životě máme“.

 

„Učit se a nemyslet, to je ztráta času. Myslet a nepoučit se, to je nebezpečné.“
~Konfucius

Avarita-Podnikání v dnešní době