OUTSOURCING SLUŽEB A JEJICH PŘÍNOS

 

 

Outsourcing (sdílení) služeb a jejich přínos pro naše podnikání.

Každý obor, každá firma a každý živnostník je svým způsobem výjimečný. Jak můžeme znát z naší slavné veselohry Císařův pekař „Ten umí to a ten zase tohle“. S naší výjimečností však také zapomínáme, co každý z nás opravdu ovládá nejlépe a jak můžeme kvalitně a efektivně pracovat. Např. pokud ve firmě chceme vykonávat více funkcí a řídit několik činností naráz, nebude to nikdy tak efektivní jako samotní specialisté na jednotlivé funkce a činnosti.

Je to jako když zaúkolujeme paní účetní, aby nám opravila auto. Snažme se tedy držet našich opravdových schopností a našeho umění pro danou práci. Pokud tedy chceme udržet ten správný krok s dnešním světem a budovat své dokonalé podnikání, musíme se umět také přizpůsobit aktuálním trendům. V mnoha případech je totiž zcela ignorujeme, případně nedokážeme naplno využít jejich potenciál. Mnoho takových trendů, které k nám přišli z ekonomicky vyspělejších zemí, se u nás teprve pomalu začínají prosazovat nebo si hledají své místo mezi námi.

Jedním takovým trendem je právě outsourcing služeb. Pro mnoho zahraničních firem a živnostníků jeden z neodmyslitelných potřeb pro jejich podnikání. Na našem trhu jej spíše můžeme znát jako sdílené služby pro podnikání. Nejčastěji je využíváme například v logistice, kdy námi vybraný dopravce pro nás přepravuje materiál či konečné produkty pro naše zákazníky. V takovém případě platíme za kompletní službu v daleko menší míře, než kdybychom museli platit za nákup vozidel, řidiče, provozní náklady včetně pravidelného servisu a další nemalé položky.

Celkový přínos outsourcingu je tedy nejen v úspoře času, ale také po finanční stránce. Stejně tak tedy mohou fungovat i další naše odvětví a činnosti v podnikání. Pokud se tedy na ně přímo zaměříme, dokážeme je pozvednout na vyšší úroveň a tím zároveň i ušetřit nemalé finanční prostředky. Pojďme tedy využít veškerý náš potenciál na trhu a přidanou hodnotu zviditelnění našeho podnikání. Tím se na oplátku budeme plně moci věnovat vedení a činnostem, které jsou pro nás nejdůležitější.

Skupina Avarita je zaměřena právě na tyto sdílené služby v oblastech obchodu, marketingu a vzdělávání pro všechny jejich klienty. Dokážou přesně na jednotlivých případech v podnikání nastínit, jaké výhody a úspory zde nalezneme. Jak se pro zákazníky můžeme stát důvěryhodným partnerem a první volbou při jejich rozhodování. Jak dokážeme být za každou cenu odborníkem v tom co děláme. Pokud plánujeme obchodní strategii a nemáme k tomu přizpůsobené prostředí či dokonale proškolené zaměstnance, nebojme se oslovit odborníky na obchodní dovednosti. Marketingové aktivity jsou již dnes samozřejmostí pro růst a budování naší značky, minimálně tak tedy získáme zmíněnou důvěru silného partnera pro naše zákazníky.

Nemůžeme zkrátka v každém oboru a každé oblasti zastávat všechny funkce a činnosti, které jsou tak nezbytné pro další rozvoj a růst našeho podnikání. Musíme proto také důvěřovat i zkušeným lidem kolem nás, kteří jsou právě ve svých oborech zase o to kvalitnější. Odborníci na obchodní, marketingové a vzdělávací oblasti z Avarita se o vše důkladně postarají. Díky širokému spektru skupiny, analýze tržního prostředí, zajištěním nevyužitého potenciálu a zviditelněním služeb či produktů dokážou efektivně pozvednout a ušetřit nemalé finanční prostředky.

 

„Zázrak…čím více sdílíme s druhými, tím více máme.“
~Leonard Nimoy

    Zlaté avarití stránky

    Spoj se s námi

    Nečekejte na zázrak, zavolejte nám hned! Společně se podíváme, co Vás trápí a vymyslíme super řešení.

    Pobočky

    Výstavní 2224/8, 709 00 Ostrava

    Telefon

    +420 733 310 194

    Instagram

    avarita.cz

    Youtube

    Avarita

    WhatsApp

    +420 733 310 194