PODNIKÁNÍ V DNEŠNÍ DOBĚ
Jak vést správně své podnikání? Jak vést správně svůj podnik v době krize? Mezi nejčastější otázky menších podnikatelů, živnostníků, ale i těch, kteří
Home / Poslední novinky
Jak vést správně své podnikání? Jak vést správně svůj podnik v době krize? Mezi nejčastější otázky menších podnikatelů, živnostníků, ale i těch, kteří
V dnešním světě, je již téměř zbytečné pochybovat o síle a významu internetu a moderních technologií. Je až neuvěřitelné, že se tato média a
Podnikání „on-line“ stále úspěšně roste – výzkumy mluví jasně. Nakupování zboží, různých druhů služeb včetně těch bankovních, poptávání řemeslníků a odborníků různých profesí
Důvěra je jedna z mnoha vlastností, které se musí dlouhodobě budovat. V osobním životě si zcela jistě vybavíme, kdy naposledy nás někdo zklamal
Nedostatek volného času či omezené finanční prostředky pro naše podnikání. Toto jsou asi nejčastější vnitřní přesvědčení, které nám brání v rozvoji naší osoby
Bez rozvoje se neobejdeme. Velice důležitou podstatou každého podniku či společnosti je umění se přizpůsobit. Přizpůsobit se nejen zákazníkovi, ale umění se přizpůsobit
Jak to již ve světě podnikání bývá, jsme častokrát odkázáni na pomoc druhých. V mnoha případech jsme v rámci našeho podnikání doslova závislí
Nepodceňme začátek a přípravu naší budoucnosti. Životní sen, obyčejný nápad či pouhá myšlenka. Takhle nějak může vzniknout prvotní krok k vysněnému podnikání. Jenže u
Složitá období si vyžadují závažná rozhodnutí. Už při samotném budování našeho podnikání musíme být připraveni i na těžké časy, se kterými se dříve
Vést finance ve firmě může být opravdu výzva. Efektivní, dynamický a ziskový cash flow ve firmě je snem každého manažera. V tomto článku
Konkurenční prostředí na Facebooku. Sociální sítě jsou v dnešní době běžnou součástí života většiny populace a mnoho firem a společností je využívá také
Podnikání není o omezování, ale hledání nových způsobů práce a příležitostí…a to se neobejde bez odstraňování plýtvání a ztrát. Ano, jsme omezeni v
Outsourcing (sdílení) služeb a jejich přínos pro naše podnikání. Každý obor, každá firma a každý živnostník je svým způsobem výjimečný. Jak můžeme znát